Can-tan Kızlar 16+2 günlük hamileyim . İki gündür kasık ağrım var , beş güne yakın kabızlık problemi çekiyorum . İlk 3 aylık dönemde mide bulantısı yaşamadım bu aralar yediklerimde dokunuyor . Nedendir sizce kızlar ? Yaşayan var mı bu tarz problem
Gulsummldr Evet cankm bende 16da yasadım. Cok fazla agrım vardı yürüyemiyordum. Kasıklarım taş gbi olmuştu resmen. Dedim düşecek herhalde. Doktorum bu haftalarda normal dedi. Panik yok 😊 magnezyum verdi bana. Senide cok rahatsız ediyosa içenilirsın. Yada bol maden suyu
Can-tan Gulsummldr yaaaa ciddi misin Benimde hiç yoktu iki gün baskı yapan adet sancısı gibi bişi var .. acaba dedim biraz Hareketli biriyim acaba çok ani hareket edip çok mu yürüdüm diye düşündüm de .. allah korusun bi sürü şey geldi aklıma 🙈
Can-tan feyzosvemercimek siz sordunuz mu Peki doktorunuza neden agrıyor diye .. bende şehir dışındayım bu yüzden farklı doktora gitmeden önce burada yaşayan var mı öğrenmek istedim
Gulsummldr Can-tan dedim ki kasıklarım çok agrıyo nedendir sizce. Dediki ‘ çünkü hamilesin’ 😁 artık bebek büyüyo daha cok baskı hissedersin dedi.
Csrsvl 15+6 haftalık hamileyim bnde dünden beri kasiklarimda baskı ve damar gerilmesi var ayakta durdugumda kasik agrm oluyor ve bugün bulantm var hafif.3gun sonra kontrolum var