Kızlar nasılsınız?
Ben de yarın 19. Haftaya giriyorum inşallah.
Yarın detaylı ultrasonumuz var. Çok heyecanlıyım.
Siz detaylı ultrasonu yaptırdınız mı?
Karnınız ne durumda?
Görenler inanmıyor. İkizse niye küçük karnın yada niye belli olmuyor diyorlar. 4 aylık diyince şaşırıyorlar. Üzülüyorum açıkçası 😔
Minnak bir göbeğim var. Sizlerin çıktı mı?
Cinsiyetleri neler?
Benim inşallah ikiz kızlarım olacak 🤲🏻🥰🧿