Yarenn92 hamile olup olmamayı bilmiyorum da az önce arkadaşla bunu konuşuyoduk adet olmamak için içmiş çok fena ateş basıyomuş ve içeli aylar olmasına rağmen her adet döneminde o ateş basmasını yaşıyormuş. O kadar çok pişmanım ki keşke içmeseydim falan dedi. Vücudunun doğal akışını bozma bence, içme. Dikkat et, adetin bitince girersin denizine falan