Hava28 yumurtada sorun olsa boş çıkar toplamadan sonra. Yani döllenmez. 3.günde kalır genelde. Sizin öyle bir durum olmamış. Yaşınızla gayet uyumlu yumurta sayınız. Ben 31 yaşındayım. En fazla 9 tane toplandı. Ve sonra hep sadece 1 veya 2 tane 3.gün embriyosu kaldı ve transfer edildi tutmadı.
Yani üzülmeyin ve doktorunuzu değiştirin derim. Ben 3 yıldır o kadar çok araştırma yaptım ki, az çok bilgiliyim artık ☺️
Ayrıca eşinizde veya sizde infertilite ile ilgili kanıtlı bir sorun varsa, 3 yıl evlilik şartı olmadan rapor hakkı elde edebilirsiniz.