snowpress 26.haftalardan beri ne zaman yorulsam aynı şeyi hissettim ayakta çok duramadım, özellikle bebeğiniz başaşağı pozisyonda ise bunu hissetmeniz çok normalmiş, hatta tuvalette uzun durmaya bile korkuyordum doktorum öyle tuvalet yaparken gelmeyeceğini korkmamam gerektiğini ama çok da ayakta durmamam gerektiğini söylemişti, baskı hissi dinlendikten sonra geçiyorsa kasılmanız vs yok ise tamamen bebeğin pozisyonu ile alakalı, korkmayın sadece dinlenin ❤️