tugcen105 Merhabalar, şuan 30. Haftamdayim. Bayramda 33 haftamda olacağım ve tatile gideceğiz. Denize girmek konusunda olumlu olumsuz bilgilerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. Sevgiler.
milena11 tugcen105 deniz aşığı bir insanım. Sahil kenarında oturuyoruz ama deniz bana ben denize bakıyorum 😅 33+4 üm şuan. doktorun önermedi enfeksiyon riski çok fazla dedi. Seneye bebişin le yüzersin dedi😅
Lulemom tugcen105 32. Haftadayım bende. Doktorum 30 dan sonra önermiyorum hem enfeksiyon kapabilirsin hemde tuzlu su mukusu sökebilir basınçtan dolayı dedi. Denizden doğuma gelen hastalarım oldu dedi. O yüzden girmiyorum bende