Seduru merhaba benim bebeğim de 38 haftalık 4 kiloya yakın cıkıyor 10 gün kadar önde. Zaten çatım dar olduğu için normal doğum ihtimalim cok düşük de benim takıldığım konu bebekte doğduktan sonra Bi sıkıntı olur mu acaba doktora da sormadım olsaydı kendisi söylerdi ama tatlı yeme diyor 1 hafta dikkat etcem sonrasında büyük ihtimale sezaryen olcam. Bebeğiniz önde olduğu için doktor bir şey söyledi mi size sadece normal doğuma mı engel kafama takıyorum akşamdan beri