Yenianneadayiyim Kizlar 4 haftalik gebeyim bugun belimin sol tarafi agriyo yani uzandigim halde agriyo . Neden boyle oluyoki bilgisi olan varmi ?
Glmgkcmm Yenianneadayiyim benimde oyleydi hareket edemiyordum doktorum protestan baslatti önlem amacli surekli uyudum 1 hafta duzeldi canim
Yenianneadayiyim Canm sadece 2 saat surdu gecti bi sorun olmaz heralde degilmi kontrolum 16 temmuzda onun icin bekliyoruz
Ozlem16 Ben hamile kaldigimi ögrendigimde 1 ay adet sancisi cektim adet goremedgmz icinmis bende oyleydi