Mucize_ Merhaba arkadaşlar 23. Haftamdayım 22+6 da detaylıya girdim herşey güzel normal dedi doktor. Yalnız benim vajina üstü yani kasık altında bi ağrı var sizlerinde var mi ? Vajina içinde baskı değil üst kısımda . Bu haftalarda normal mi
minikprensimmm123 Mucize_ Canım böyle kramp gibi mi yoksa sanki içeride acı bir şey varmış gibi mi onlar bende de oluyor 25+3 deyim
Mucize_ EgeAlya korktum açıkçası aslında doktoradan yeni geldim hani bişi olsa söylerdi dedim ama endişe duydum açıkçası.