rukiye1934 kendini üzüp stres yapma kuzum benim kızımda da dört taneydi kocamandı hatta ve 23 haftaya kadar da geçti hareketlenmeye başladığı an kayboluyo çünkü o kist denen şey beyindeki sıvı dağılmıyor bu da kşst oluyo ama bebek hareket ettikçe dağılıyor en geç 28 haftaya geçer hiç üzme kendini bende çok ağlayıp üzülmüştüm çok araştırmıştım çok şükür geçti 🥰