Zeynep9120 kızamıkçık yapmazda aşı olmadan önce doktoruna danış. Sağlık ocakları erken arıyorlar genelde aşınız var dıye doktoruma ben söyledim şuan 7+6 hamileyim 30 ağustoymış tetenoz aşım varmış beni aradılar hocam dedim. Doktorumda izin vermedi erken o zaman için dedi sağlık ocağına söyle doktorum şua izin vermiyor de diye belirtti.