Beta degeri 1,20 olunca gebelik warmıdır bilen yazabilirmi ?
Sibel0330 y Bu degerle yok gorunuyor canim 5 ve ustu olmali ❤
Sibel0330 5 ve üstü olmalı canım
Sibel0330 yok malesef
mucizem09_ peki cok tskr ederim