parasetamoll Babymee ben 2.5 yıl önce 2600₺ gibi bi fiyata doğum yapmıştım indirimle o zamanlar muayene ücreti 160 falandı 😀
Babymee Prensmmmm şuan hâlâ öyle mi acaba? Bir arkadaşım 465₺ dedi. Kurum indirimi ile beraber 390 oluyor dedi. 🤷
Prensmmmm Babymee hayır kurum indirimim yok 330 lira ödüyorum 2 ay var doğuma şimdiki doğum ücrretini bilmiyorum canım 🧚🏻♀️
Babymee parasetamoll o zamanlar uygunmuş. Şuan muayene de pahalı. Doğum da pahalı. Ney bir fiyat almadım henüz. Randevu gününde öğrenirim inşallah. Sağol ♥️🤗
Gulcan21 Ben birkaç kez ona muayne oldum şuan aydın ılgına geçtim. Neval yamanın muayne ücreti 330 doğum ücretine de 4360 dediler bize
Babymee Gulcan21 indirimli fiyatı mi ? Bizim kurum indirimimiz var ama kesin fiyat ne olur bilmiyorum. Bu postta daha önce başka bir arkadaş da doğum ücreti 3000 küsur birşey demişti. Kafam karıştı şuan 🙆
Babymee Babymee Gulcan21 Pardon bu post demişim ama düzeltiyorum. Başka birinin postunda yazmıştı o arkadaş. Doğum paketi falan var demişti
Gulcan21 Ben bu ücreti 1 ay önce öğrendim. İndirimimlz falan yok SGK doğum ücreti bu. Aydın ılgın var onun doğum ücreti 3410 ve ben onda doğum yapmayı düşünüyorum