Ben Şanlıurfadayım aslen mersinde yaşıyoruz Mersine gittikçe Akademi hastanesine gidiyorum Doktor Hatice Banu ataya ve şanlıurfada da özele gidiyordum hiç bilgilendirme olmamıştı uzaktanda olsa doktora yazıyorum çok ilgili bir anne gibi 12+2 yim uygulamaya göre ama doktoruma göre de 4 gün önden gidiyoruz 🥰