Merve5561 Elif_Can_67 canım ben daha 20 haftalığım bende bile başladı kasılma sertlik yarın randevum var sorucam kaç dk da bir geldiği önemli günde birkaç kere sertleşme olursa sıkıntı değil diye biliyorum dr bilgilendir yine de
Emosss35 Elif_Can_67 canim bende de 21. Haftadan beri vardi biraz hafiflemişti yine enfeksiyon cikti o cok arttiriyor mutlaka idrar tahlili ver gecikme
Merve5561 Elif_Can_67 o zaman mutlaka dr bildir ilaç verir kasılma önleyici ben ilk hamileliğimde kullandım adalat diye bi ilaç kasılma olmasını önlüyor kasılma rahimağzını kısaltır
QOH Elif_Can_67 o zaman gaz,hazımsızlık ve bebek kaynaklı.Doğum sertleşmesi göbek değili çevresinde oluyormuş.Ben muayeneye gittiğimde baş hemşire ilk onu kontrol etmişti ve sadece göbek deliği çevresinde sertleşme doğum sancısıdır demişti.
Duygu_aslann Ben 25 haftaligim ck fazla ayakta kaldigimda ve uzun sure is yaptigimda oluyor dinlenince geciyor. Bu sekildeyse sorun olmaz dedi doktorum ritmik ve surekli olursa skıntıymis.