Herkese iyi günler …. Bugün doktora gittik 40+0 haftadayım . Nst de ebe senin herşeyin çok normal sancın hiç yok dedi doktorunla konuş ben bugün seni suni sancıyla doğurtayım nöbetçiyim ben bugün dedi. Çok sıcakkanlı bi ablaydı kendisi. Doktora gittim böyle böyle dedim doktor da açıklığına bakalım 2-3 cm olduysa yatıralım suniyle başlatalım dedi ama hiç açılmam yokmuş bir parmak dedi oda yeterli değilmiş.Bende biraz tedirgin oldum suniyle başlayıp doğum ilerlemeyince yada açılma istenilen düzeye gelmeyince sezeryana alırım dedi. Yarın yatış yapalım yada pazartesine kadar bekle dedi karar veremiyorum. Risklerini de söyledi tabi. benim gibi açılması yada sancısı olmayıp suni sancıyla normal doğuran var mı arkadaşlar