Merhaba kızlar nasıl anlatsam bilmiyorum üç haftadır göbegimin büyümesinde bi değişiklik yok aynı kaldı ama bebegin büyüdüğünü hissediyorum hareketleri olsun farkediyorum eli ayagı daha da hissedilir oldu dışardanda ama göbegim büyümüyor bu haftadan sonra böylemi oluyo acaba yoksa diyorum kilomu almıyo bi yandan da hareketlerinde hissediyorum baya agır oluyo beni bi aydınlatın😊