Hanımlar günüm dolduğunda eğer hala doğurmamış olursam doktorum Fitille doğumu başlatırız dedi, dediğine göre kendi sancımı getiriyormuş bu fitil dediği, 40ı geçerse bayrama geliyor kendi doktorumda olmayacak, daha önce fitille doğumu başlayan var mı aranızda nasıl ilerliyor süreç ne kadar da doğurdunuz? ☺️