Merhabalar arkadaşlar;
16+4 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolümüz vardı ve doktor muayene sırasında rahim ağzı uzunluğunun 27 mm olduğunu söyledi ve erken doğum riski olabilir dedi. Kullanmam için Progestan verdi.
Benim gibi olan arkadaşlar var mı?
Tedavi süreciniz nasıl ilerliyor?
Neler yaşıyorsunuz?
Ben çok korktum, tecrübeleriniz ile bana ve benim gibi olan arkadaşlara yardımcı olur musunuz?