Dilarakisa 3 ve 4 haftalık daha yeni öğrendim kasık, bel ağrısı oluyor arada vajinaya da olan var mı neden olur
mrbld İhmal etmeyin bi doktorunuzla görüşün derim. Benim de ilk gebeliğimi öğrendikten sonra sürekli ağrım oluyordu, keseyi görmekmiçin randevu almıstım, o zaman doktora sorarım diye umursamadım. Keseyi görmeye gitmeden bi gece önce düşük yaptım
Gulnur26 Dilarakisa belli olmaz henüz sanmıyorum kanama yoksa eğer agrılar normal ben 5 haftalıktı görememiştim.
rosatue Dilarakisa kasık sancısı oluyor. Hapşırınca, öksürünce, gülünce veya ani kalkıp oturunca da keskin bir sancı girebiliyor o haftalarda endişe etmeyin 😊
Civcivim000 rosatue merakımın cevabını buldum yorumunuzda, kendi adıma teşekkür ederim 🤭 uygulamaya göre 3+3 hamileyim testlerde gittikçe koyulaşan silik çizgiler var reglim henüz geçmedi o yüzden doktora gitmedim. Yerleşme ağrısıdır normal diyorum ben de ama dediğiniz gibi en ufak şeyde bile olunca acaba diyordum yine de normalmiş demek ki
Dilarakisa Evet sürekli hafif hafif sanci ve bel ağrısı var hareket edince biraz artıyor doktora randevuma 10 gün var insan merak ediyor 🙂