deletedmom24
Merhaba anne adayları. Prenses doğumu doktorumla konuştum anlattıklarını sizlerle paylaşmak istiyorum :) Acı eşiğim çok düşüktür en başından beri keyfi sezeryan istiyordum.vücudum normal doğuma uygunsa bende normal doğurmak istiyorum artık çünkü doktorum beni tatmin eden şeyler anlattı. İlk önce bana şunu söyledi. Sancı çekeceksin. 5cm açılma görüldüğünde epidural vermeye başlayacağız. Birçok anne zaten bu kadar dayanmışken az daha dayanırım diye epiduralden vazgeçiyor. Acı eşiğin düşükse çok rahat uygularız dedi. 2. olarak riskleri varmış ıkınamayınca bebek kısıyor ya da vakumla çekiyorlar diye şeyler duydum dedim. Vakum meslek hayatım boyunca bir kez kullanmak zorunda kaldım. Anne normal doğumda bayıldı bebeğin kafası çatıda kıstı.Allah kimseyi vakuma düşürmesin falan dedi. epidural uygulandıktan sonra ıkınma sorunu yaşıyorsan bebeği tehlikeye atmayıp sezeryan yapıyorum dedi. Belden iğnenin zararlarını sordum. Panikleyip kıpırdayan ya da deneyimsiz anestezi uzmanları tarafından gerçekleşen sorunlar olduğunu söyledi. Bu da 500 doğumda bir olasılık ben uzun zamandır hiç bir hastamda belden iğneden kaynaklı sorun yaşamadım dedi.Yani kızlar. Doktorunuz bu doğum yönteminde tecrübeliyse ve ekibi sağlamsa ağrısız doğum bulunmaz nimet.