Emel29 Arkadaşlar 33+2 yim normal doğumdan çok korkuyorum ama sezeryanda olmak istemiyorum süt gelmiyor gelsede az oluyor kesiliyor bir süre sonra diyolar bilgisi olan varmı acaba
Damla________ Emel29 normal doğurup sütü gelmeyen veya gelse bile kısmet olmayan insanlar da var insallah gelir benim gelmişti çok şükür 🙏
iko58 Emel29 etkiliyor malesef. Eğer herhangi bir problem yoksa mecburi durum bence normal doğumu denemelisin
Ozge_brbr Emel29 süt gebeliğin 4. Ayında memelere gelmeye başlarmış öyle okumuştum. Yani sezaryen veya vajinal doğum farketmiyor sanırım