Zeyno1934 Kızlar meraba bi kac gündür çok kötüyüm ikili taramada kızamıkçık olduğumu ögrendim ve doktor bebeğe zarar verir sakat kalır dedi nasıl gecicek bu ikac da vermedi ama gerçekten kafayı yiyecem lütfen yardım edin 😔😔😔
Cutebaby Zeyno1934 canım çok çok geçmiş olsun ilk gebelik mi. Belirtiler neydi. Ne zaman geçirdiğine dair detaylı kan alınıyor diye biliyorum. İkili tarama dediğin 2li test mi
Ruyasusam Zeyno1934 İsterseniz birde perinatoloji doktoruna gidin tek doktorla kalmayın.. cok cok geçmiş olsun inşallah sıkıntılı bir durum olmadan sagsaglim atlatirsiniz 😔🍀
Zeyno1934 Cutebaby Evet canım ilk gebelik ilk tahlili ayin 10 unda vermistim ondan yüksek çıktı bide 2 gün önce verdim yine yüksek çıktı çok korkuyorum bi sey olcak diye
Cutebaby Zeyno1934 yaa riskli gebelik doktorundan randevu al bence. Bilgisi olanlar yardımcı olur inşallah 🙏🏻