feriii kasilma ve kanamam oldu 24. haftada rahim hunilesmeye baslamis adalat 30 mg baslandi gunde 6 tane acaba bebege zarari var mi bu ilacin
asyaninannesiiii feriii bende günde üç defa kullanıyorum doktorunuz ne sıklıkta söylediyse o şekilde kullanın mutlaka
Aylinsemih feriii alla allh bana 1 verdi eczanede çalışıyorum sadece bugün luk mu okadar yoksa hep mi 6 tane iciceksiniz tabi doktordan iyi bilemeyiz bisey görmüş ki 6 tane varmış geçmiş olsun
feriii Aylinsemih yami hergun 6 tane her hafta kontrolum var rahimde kisalma ve hunilesme oldu onlari onlemek icin verdi ama bebege zarar verir mi ondan korkuyorm
Aylinsemih feriii bisey diyemem 6 çokmus ama doktor daha iyi bilir zarar verse yazmazdı diye dusunuyorum