Merhabalar 13+4 günlük hamileyim bulantılar biraz hafifledi gibi ama yinede ilaçla idare ediyorum o bulantı hissi halaa devam birde aşiri derecede halsizlik yorgunluk var kollarım bacaklarımda hiç güç yok az yürüsem hemen kalbim küt küt atmaya başlıyor yoruluyorum sebebi nedr acaba bu durumda olan vardir mutlaka haftaya doktor randevum var