Ediz101019 Geçen hafta 80 bindi , vitamin ilaçlarını kestim 84 bin olmuş. Ne yapmam lazım .doktorum 10 gün daha bekleyelim iğne de veremiyorum gebelikte kritik dönemdesin dedi
eylusko bende de düşüklük var . havuç suyu için. K vitamini takviyesi felan yazıyor internette ama gebelikte nasıl olur bilmiyorum . benim anestezi doktoru 60 la bile doğum yapabileceğimi söylemişti.
Ediz101019 eylusko Doktorum müdahale yapamıyorum dedi.dahiliye doktoru , iğne ile bi anda yükseltirim ama riskli haftadasınız dedi. Ben de başka bi doktora geldim danışmak için .84 binden daha da düşerse ne olacak 😞