Zeynepssss Parkeler fayanslar en güzel neyle siliniyor hem leke bırakmayan hem temizleyen temizlik ürünü önerisi istiyorum :) Silva mop kullanıyorum bu arada
Yamacin-Annesi Zeynepssss ben elma sirkesiyle siliyorum bide az bisey yüzey temizleyicisi dixi lavanta olandan
lentil Zeynepssss herzaman sirkeyle siliyorum. Hem tertemiz oluyor hemde kedim olduğu için patilerine zarar vermiyor
Lulemom Ben 3 yıldır spinnmop kullanıyorum. Çokta memnunum. Hiç iz bırakmıyor. Yerde pislikte bırakmıyo.
Ozgepoyrazaden Bingo Mutlu Yuvam ve Parex mopla siliyorum . Hem temiz hem pratik oluyor . Camlarım mecbur açık diye her gün siliyorum 140 m evi silmem 20 dk alıyor 🌟