Askvesen ben ogluma travel sistem almıştım 2 yaşından sonra dedim baston alayım rahat olur bu markayı aldım 1 sene evvel 250 tlye 2 ay güzeldi 2 ay sonra çöp oldu tekerlekleri doğru düzgün donmuyor en ufak taşta bile hemen çakılıyor ksc kere oglum düşüyordu içinden onu kaldırdım travele geri döndüm