Kubraygun_ Kızlar 3 hafta önce düşük yaptım parça kaldığı içinde kürtaja aldılar ama hala göbeğim gitmedi kafaya aşırı taktım görenler hala hamilelik nasıl gidiyor diye soruyor benim gibi olanlar oldu mu aranızda