Semragul_ alcaz tabi neden uzuluyosun banada benım aılem dısında herkes kılomla bişeyler soyluyo ama ben de evet kurbanlık dana olarak benı kesıcez boyle gıderse dıyorum, yada evet cunku ıkı canlıyım tabıkı yicem elime fırsat gecmıs ohh de 😂😂 hiçte uzulme dogumdan sonra zaten kendımız rahatsız olup vermek ıcın caba gosterırız