Erturk ben ara ara hissediyorum 😘balık gibi süzülüyor adeta☺️Hep sol tarafımda 😁karpuz kiraz üzüm yiyince hareketlerini daha net hissediyorum 18+3 haftam.Evde steteskobum var eşimde almıs eline kontrol ediyor hareketlilik varmı diye garibim 😂😂bazen bagırsak seslerini bebişin hareketi zannediyor söylüyorum inanmıyor 🥰😁