ilkgozagrimhavinim Doktorum her gittiğimde (iki haftada bir) önce alttan bakar sonra karnımdan bakar.Alttan rahim ağzının durumuna,karnımdan da bebeğe ölçümlerine bakar ☺️ Onun sayesinde evladımız 27 haftalık oldu,yoksa dediğim gibi 21. Haftada doğumum gerçekleşmiş olacaktı.Bana daha önce gittiğim başka bir doktor magnezyum eksikliği diyip alttan bakmamıştı ona da mecburiyetten gitmiştik.Şimdiki doktorum şüphelendiği için alttan baktı sınırdaydı 2 hafta sonra gel dedi yine alttan baktı açılmayı gördük.Karından bakılan ultrasonda rahim ağzı ölçümü yapılamıyormuş zaten.