Seferyehatun şöyle ilk başta aynı oda da ama o beşikte ben yataktaydım sadece gece emmek için uyandığında yanıma alıyordum sonra büyüdükçe beşiğe sığmamaya başladı bende hep yanımda yatırdım ama ben korkup geldiğimi düşünmüyorum alışkanlık olduğu için sanıyorum mesela dün gece hiç kalkıp yanıma gelmedi. 3 yıldır benim yanımda ve bianda yanımdan ayırdım hemen alışmasını tabi ki beklemiyorum. Öneriniz için teşekkür ederim hemen izleyeceğim videoları 👍