hamileanne12 Merhaba arkadaşlar. Doğum yapalı ,26 gün oldu. 55 ile hamile kaldım 75 ile doğurdum. Doğurduktan sonra 65 e düştüm. Sezeryan göbeğim duruyor. Zayıflamak ve göbeğinin gitmesi için neler yapabilirim
depsizoo hamileanne12 doktora sorup korse kullanabilirsin ama sormadan kullanma birde bol bol su iç ve yürüyüş yap
marbling10 hamileanne12 kısa sürede gitmiyor zamanla toparlıyor, yediklerinize dikkat edip yürüyüş tarzı ağır olmayan sporlar yaparsanız