Bu muameleyi yapan insanlar almak istese de kabul etmemelisiniz bence. Onu da kafanıza kakarlar.
Benim iki tarafla da aram iyidir mutlaka bir şeyler yapmak isteyecekler ama çok şükür durumum müsait kimseyi masrafa sokmayacağım o yüzden.
Bebeğimin eşyalarını kendim almak isterim, kimseye de minnet etmek istemem açıkçası