BusraTass 15 haftalık hamileyim, ve düz yolda yürürken bile başım dönüyor, gözüm kararıyor. Hemen biyere oturmazsam, bayılacak gibi oluyorum. Bunu yaşayan var mı? Ne olabilir fikriniz var mı?
mlkkk BusraTass tansiyon düşüyor veya yükseliyor olabilir hem hamilelik hem havalardan dolayı dikkat edin
DFNMRYM BusraTass bılmıyrm sebebini ama bnce bebekle alakalı benim hamılelıgım boyunca allhıma şükür tansiyonun ve şekerm hep normaldir fakat bndede arada bı bas dönmesi ve kararma oluyordu havalardanda olablr blirde yeterli dinlenme ve beslenmeyle alakalı diye dusunuyrm
MiniMiniKus BusraTass 14 haftalığım bende de oluyor Gece lavaboya kalktıgımda bile kalkamadıgım oluyor Dikkat edin kendinize İki adım atsam geçer demeyin yaptıgınız gibi oturun bekleyin Yanınızda da küçük kolonya falan tasıyın gerekirse o an bileklerinize sürün