Kızlar son adet tarihim 24 kasım ultrasona göre 4 aralık hesaplandı devlet hastanesi özeldeki doktorum da 5 Aralık hesapladı. Yarın 30 haftalık olucam ama benim baştan beri anlayamadığım her göründüğüm doktora da söylediğim şey 9undan önce korunmasız ilişki hiç olmadı 9unda da beklenmedik şekilde oldu. Bi gün verilmesi lazım evet ama bebeğim haftasından hep geride geliyor acaba diyorum hesaplamadan ötürü mü çünkü 9undan önce birleşme olmayınca bebek nasıl oluşacak doktorum bebek minyon zayıf doğabilir diyor ama ben son adet hesaplamasına bağlıyorum ya da kendimi mi avutuyorum sizce ?