Merveysel15 32.haftadayiz sol kalçamda ağrı var ve bacağıma kadar vuruyor bu durumu yaşayan anne adayları normal mi bu durum?
[silindi] Merveysel15 normal canim artik vucuduna hersey agir geliyo inan topalliyorum yururken ilk kizimdada oleydim
Kbra_em Merveysel15 benim ilk gebeliğim öleydi hatta daha erken haftalarda başlamıstı wc ye bile zor gidiyordum. Doktorum ağrı kesici falan vermişti. Hatta bu yüzden mecburi sezeryan oldum. Ama doğumdan sonra hiç bişim kalmadı çok şükür.
Merveysel15 [silindi] aynen bende topalliyorum o kadar şiddetli ağrıyor ki oturup ağlıyorum çok başka bi psikolojideyim doğum yaklaştıkça korkularım kaygılarım daha çok artıyor herşeye kızar oldum.
[silindi] Merveysel15 cok normal derin nefes al cnm bol bol dus al hafif hafif masajlar yap yada esine yaptir rahatlarsin insallah