desem arkadaslar ozel hastanelerde sezaryen ucretleri hangi araliklarda acaba ya cok merak ediyorum bir turlu soramadim hastaneye firsat olmadi
alpinannesiii desem kayseri acıbadem 7000 sezeryan foto çekimi orgsnizasyon kuaför yemek şerbet falan dahil olan bi paket. Tabi 3 paket var bu en ucuzu😁🙄
desem alpinannesiii kuafor mu gozum gorur benim ya 😂😂 fiyatlar masallah ama yuksekmis 😂 keske normal yapabilsem
desem Yaprakdokumusever zorunlu sezaryen normal dogumu deneyipte bir sikinti cikarsa da sezaryende alinirsa mi oluyor
desem aysel_gunes bende acikcasi 3000 falan bekliyordum 6 7 8 binleri duyunca sok oluyorum 😂 neyse bebegimiz saglikli olsunda basa gelen cekilir napak
Dilek94- Muğla da dün doktorumla konuştuk normal doğum 3bin lira,normal doğumken gelişebilen herhangi bir durumdan sezaryana dönerse 4bin,anne isteyerek sezaryan belirlenirse 5bin lira dedi.
psychologist desem hem öyle hem de normal doğumun mümkün olmadığı mesela bebek ters vs olunca da önceden belirleniyor . Benim zorunlu planlı😢
Mom0871 desem aynı paraya denk geliyor en azından özel sigorta vitamınleri fln karşılıyor ucuz oluyor 😂