Ygmrkmsl ozele gidicektim ama devlete gitmek zorunda kaldim dun devletteydim doktora sordum cinsiyetini bellidir belki ama cihaz net gostermedifi icin biz anlamayabilirz dedi uc hafta sonra uclu tarama var ikiliyi yaptrmadim gunum gecmisti uc hafta sonra anca ogrebilirim belki bu uc hafta icinde devlette bir doktorum var doktorla konstk sahsi olarak gece nobetinde calisiyor cok iyi bir doktor onun ickn ozellikle gece nobetinin olduu bi gun gidicem bu uc hafta icinde belli olursa o soyler zaten sorucam yanj