ilkgozagrimhavinim Ronahii_anisaa Kız gibi duruyor canımm ama sen 16.haftayı bekle yinede. Bana doktorum 16+5te yüzde 99 kız dedi, ona rağmen hala emin olamıyorum detaylıyı bekliyorum🙈
Ronahii_anisaa Ya bu ikinci çocuğum doktor yüzde seksen kız dedi çok kız istiyorum çok heyecanlıyım 😍😍😍
Kbra_em Ronahii_anisaa ahhh bu doktorların yüzdelikleri.. Bizede %70 80 12 ve 16 da kız dediler 20 de erkek çıktı 🙈😁 Hayırlısı
Ronahii_anisaa Allah’ım yaaa çok şükür okadar heyecan liyimki bı oğlum var bide kızım çok istiyorum inşallah 😍 öyledir değişmez 🙏🙏🙏
Ronahii_anisaa Kbra_em bende ondan korkuyorum tabi sağlıklı olsunlar ama kız çok istiyorum hata doktora dedimki yanılma payı çok sa deneyim ben çok heyecan yapıyorum diye kız dedi kesin mi dedim yüzde seksen dedi bu arada 13 hafta olduk 😊
Ronahii_anisaa ilkgozagrimhavinim vala haklısın beklemek en doğru su işte ben biraz fazla abartim heyecanımı 🙈😊