mom073 maalesef ki net bir teşhis koymadılar. Suyum gelmişti kalp atışı vardı bebeğimin, bu yüzden sebebinin pıhtılaşma olmadığı düşünülüyor. Şimdiki doktorum birkaç seçenek söyledi benim yaşadığım duruma en uygun olanı vücutta başlayan en son idrar yollarına kadar vuran bir enfeksiyonun suyu patlatmış olma ihtimali. Bunun dışında rahim ağzı uzunluğum iyi, kanama başladığında herhangi bir açılma yoktu, bir genimde homozigot var ama doktorlar o gen düşüğe sebep olmaz diyorlar yani tek mantıklı yanı çok ilerlemiş bir enfeksiyon. Ha şu da var her enfeksiyonu olan düşük yapacak ya da her enfeksiyon amniyon sıvısına zarar verecek diye bir şey yok, enfeksiyonu olanları korkutmak istemem asla. benim enfeksiyonum o dönemki doktorların hiç tahlil vs yapmaması ilgisiz olmaları ve benim de bazı şeyleri bilmiyor olmam sebebiyle anlaşılamamıştı. Şu an 2-3 haftada bir idrar tahlili ya da kan tahlili vererek takip ediyoruz.