Ben medipole gidiyodum plesanta previa olduğumu 25. Haftada öğrendim yoğun bir kanamayla devlet hastanesine kaldırıldım. Hastaneyi aradığımızda doktorun olmadığını gelemeyeceğini söylediler. Doktor numarasını dahi vermedi nasıl özel hastane anlmadım. Kaç kere sekreterine mesaj bıraktım aramadı bile. 4. Aramam da Gel kontrol edelim dedirtirdi sekreterine zaten ayağa kalkabilsem gelicem randevuları dolu 1 hafta sonraya atıyo hep devlet hastanesi gibi randevu arıyorum. Ben memnun kalmadım kimseyede tavsiye etmem. Şikayet vara da yazdım zaten. Anlamıyorum bu plesanta bi anda mı düştü aşağıya gerçekten. Yaşadığım çaresizliği bir ben bir Allah bilir