zehraannesi
son 3 haftadir her kontrolumde nst duzgun çıkmadığı icin serum oksijen takıliyor her kontrole gidecegim gün tansiyonum çıkıyor neden anlamıyorum bugun 37.5 olduk duzelmeseydi sezaryana alcaklardi sonra düzeldi
sizde böyle olup normal doğum yapan oldumu
hic agrim sancim yok 😥normal.istiyorum ama gelmiyor.