Melakya Arkadaslar ben suan 10 haftalıgım 6 haftalıken ogrendım gebeliğimi beta 41 bın lerde cıktı ve cogu cevrem ya ikiz yada erkektir dediler ikiz degıl pekı gerçekten erkek bebegın yüksekmi oluyor betası erkek annelerı yzın bakalım🙈🥰🌸🤰🏻
Ferahfezaaa Melakya ilk defa duyuyorum ama benim beta 1000 di 5 haftalık gebelikte 38 haftalık oldum bebeğim erkek
SM00 Melakya betam benimde sürekli 4 kat ve üzeri artış gösterdi tüp bebek çift embriyo transfer edilmişti bir tane var şuan bebek 7+5 bence alakası yok betayla cinsiyetin bu arada belirtileriniz varmı benim pek birşeyim yok korkuyorum daha önce kaybım olduğu için 🤦♀️
Nurtrky Melakya herkes ikizde demiş ama çıkmamış dimi😂 inanmyn böyle şeylere zaten azck kalmış hayırlısyla öğrenin inşallah
Azizetskn Melakya betanin yüksek çıkması çok normal hayırlı uğurlu olsun sağlıkla alırsınız kucaginiza bir kaç haftaya cinsiyet belli olur zaten 😊
QueenMommy Ferahfezaaa benim 5 haftalık aile hekimim 3-4 haftalık diyo ama beta hcg değerim 5594 neden
Melakya SM00 evet kzıımda cok rahat gecırmıstm ama mıde bulantılı tıksınmeler oluyor 10 haftalık olacagz yarın ınsalah