Veterineranne doğurmak üzereyim henüz bez almadım dediğiniz gibi ben de sleepy molfix arasında kaldım. Sleepy kalıpları küçükmüş eğer ondan alırsanız en az kaçlı varsa onu alın bence 😊
Sleepy ilk çıktığı zamanlar çok daha iyiymiş simdi kendini biraz bozmuş tarzı yorumlar okudum bana molfix daha yakın geliyor bilmiyorum büyük ihtimal molfix alcam 40 lı memnun kalırsam devam edicem