bambumsu Merhabaa 👋🏻 26.haftadayım şuan ve göğsüm büyüyor ve büyüyor 🙈. Bu emzirme sütyeni olayında eski numaraya göremi yoksa 1 numara fazla yada b-c-d olarak bir iki beden yüksek mi almam lazım?
Zeynepeymen bambumsu sütlenınce cok buyuyor gpgusler normalde 90 kullanırım ama emzırme sutyenını 100 beden aldm sütlenınce cok büyüyor
Goncagp bambumsu Youbebek instagram sayfasında 10 tl ye satılıyor ve çok güzeller emzirme sütyeni de atleti de çok uygun bakınca bedenini anlarsın zaten tavsiye ederimm💛
bambumsu 85 bedendim, 90 aldım dün denedim, büyük bile oldu sıkmadı. Ki dahada büyüyecek sütlencek dediğiniz gibi. Daha fazla büyürse yenisini alcam maalesef, 100e doğru koşarım herhalde 😂😂 Ky2406 Dilekerkan0705 Gulsummldr Zeynepeymen
Dilekerkan0705 80 kullanıyordum büyümedi dedim yine de büyük alayım dedim 25 hatada 85 aldım eve geldim olmadı şimdi 31 haftadayim 90 bile olmaz büyük ihtimal hele o atletler çok kötü nbb aldım bir beden büyük aldım o kadar dar şekilsiz rahatsız konu gidişle salacam bişey takmicam😂
Gulsummldr Off. Cok tipsizler ya. Lazım ama bakıp bu ne ya deyip geri kapatıyorum bende. Çok çirkinler ya
bambumsu Goncagp Teşekkür ederim. Almıştım ama her ihtimale karşı takipte olayım. Belki lazım olur küçük gelirse aldıklarım 😂
Goncagp bambumsu 10 lira zaten al hazırda dursun sonra kargoyu beklemektense şimdiden almak daha mantıklı 😊