Melek141120 canm karnin cikmamis daha sana onu diyenler karnimmi var niye yüz üstü uyuma deniliyo once bi aciklma yaoin deyin ki doktor uyu demis sana valla tadini cikar zaten karnin büyüdükçe uyuyamiycaksin 38+1deyim suan bana kimisi diyorki sirt üstü uyuma kimisi yan uyuma sag yada sol pardonda ayaktami uyuyayim insanlara baksam hic uyumiycam valla sirt ustude uyuyorum sagada dönüp uyuyorum solada nasil denk geldiyse sadece yüzü koyu uyuyamiyorum malum baya büyük imkansiz o zaten hafif ustune düştüğünde oğlum hemen tekmeliyo kalk ustumden diye kurban olurum onu bana verene 🙏😊