Ilayda11 Aksama ne yemek yapıcaksınızz sıcakta hiç bişey yapmak istemiyorumm sizlerde durum nasılll ne yapacaksınızzz
Young_mother Ilayda11 valla ben sarma yapmıştım yanına da yoğurtlama yapıcam çok sıcak burda hava 40 dereceymiş bunalıyorum ayakta duramıyorum 😔
susam_18 Ilayda11 lavaboya gidene kadar yanıyorum. Klimayı açip yatıyorum akşama kadar riskli olduğuma sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim herşey önüme geliyor şükür😅🙏🏻
Ilayda11 Leylaakcay off benimde ya sıcak seyler yiyince bayıyo ama yemek sıcak olur 😂😂 dun soguk makarna yaptım o sansım gitti😂😂 ve ayrıca ben yemek secen biriyim sebze agzıma surmem 🤷♀️🤷♀️
midekoruyucu Young_mother ben sırf bu yüzden salatalığı evden eksik etmemeye çalışıyorum. Her gün yiyoruz 😅 soğuk soğuk güzel gidiyor. Şimdi hemen üstünü giyip markete uçmalısın 🙈
Ilayda11 midekoruyucu markete gidebilmem için yaklaşık 4-5 bayır cıkıp inmem lazım şantiye, boş tarlaların orda oturuyorum o bu havada asla olamazz😂😂
Ilayda11 Leylaakcay valla yemek bulurken o kadar zorlanıyorum ki makarna, pılav bulgur, kuru fasulye, mercimek corbası, mantı, sarma, et - tavuk yada hamur işi hep bu tarzlar 😂
Minikpandam1 Ayyyy banada fikir verin klima karşısından ayrılamıyorum yanıyor bura yanıyor mutfağa gitsem ölcem gibi tavuk sote pilav düşünüyorum bende kıymalı börek istiyor canım eşim sevmiyor ufff yazarken sıkıldım😂😂
Betusss10 Ilayda11 biz de aynı durumdayız insanın canı hiçbirşey istemiyor aç kalamadığımızdan mecbur bişeyler yiyoruz. Ben ayıptır söylemesi pizza yapıcam yanına da patates kızartıcam öyle geçiştiririz bugünü de 😊