Mucize_ Kızlar merhabalar, nemden saçlarım bi acayip 😂 mavi su panten yağ fayda etmiyor 😀 hindistan cevizi yağı sürsem çok mu ağırlaşır , ağırlaşmayı geçtiö kötü mü kokar hadi onuda geçtim bitlenir miyim😀 günlük duş alıyorum bu arada
lexx Mucize_ günlük saçına şampuan sürme bence saç sağlığı için hiç iyi değil kurutur saçını. ben haftalık zeytinyağı sürüyorum kabarmayı alıyo ağrılştyırmıyo
Hilal-95 Mucize_ çok yağlı kalıyor uıkamanız gerekenlır bende kıvırcığım bide 🤣 tarama kolaylaştırıcı sprey bide yağ kullanıyorum söndürüyor biraz
Ayse2011 Mucize_ pantene nin argan saç bakım yağı var ben duştan sonra ıslakken sürüyorum ayrıca saçınızı kurutmazsanızda kabarıyorhemen kurutun arkasından az bişey daha yağ kullanırsanz o kabarıklık gidiyor fakat bu sıcakta kurutma makinesi çok zor oluyor 😄
Mucize_ Hilal-95 bende kullanıyorım yani duşta saç kremi çıktıltan sonra mavi su tarama kolaylaştırıcı yağ ama fayda etmio ya
Hilal-95 Mucize_ bende superdex almıştım bide keratin ama yapamadım hamıle kaldım oyuzden doğumdan sonra yapıcam herkes çok memnun ondan indirimdeyken almıştım evde keratin yapablıyosun boya gibi benım aldğımı herkes kullandı ben kullanamadım🤣🤣 superdax da mukkemel bişy hem uzatıyor hemde asla kabarmıyor ama şuan ben yapmıyorm nolur nolmaz diye
Hilal-95 Mucize_ supergrodax tekrar girmiş indirime şimdi baktım canm çok memnun kalan var hemde hızlı uzatıyor ama saç diplerine sadece uçlarına sürülmuyor arınması zor oluyor vazalın gibi
Biryolcu Diğer sorularına bir şey diyemeyeceğim ama Hindistan cevizi yağı ile bitlenmezsiniz :) saçı yumuşatıyor genelde kabarmasına etkisini bilemiyorum deneyebilirsiniz yine de. Sadece saçta beklettikten sonra su değdirmeden önce güzelce şampuanlayın yoksa arındırmak çok zor olur
Mucize_ Biryolcu aynen onu da düşündüm arınması zor olur mu diye valla denemekten bişi çıkmaz inşallah pişman olmaam😀
Mucize_ Hilal-95 hamile kalmadan önce 2 kez kuaföre yaptırmıştm 6 ayda bi etkiside baya güzeldi keratinin sonra kendimi aldım evde yaptım kokusu filan ağır göz yakıyor ama hamile olunca bemde yapamamdım o baya işe yaratmıştı bende ayrıca hızlınsaç uzatmıştı geçen sene bu gunlerde saçım belime yaklaşmişti
Mucize_ Ayse2011 aynen kurutma makinesi beni bunaltıyor inan ki uzun saçlarım var sadece havlu ile suyunu alıyorm kendisi 10-15 dk kuruyo ama ben düzleştirme yapıyırm artık sonra yağ krem filan ama fayda etmio😀
Hilal-95 Mucize_ benım saçım çok yavaş uzuyor o baya işe yaradı bize gelenlerde balkonda yapıyor keratını ama eşimin kuzenı kuaför aldığım ürünğ kullandıklarını söyledi o gelıp yapıyodu ben yaptıramadım daha ama daxsı yapmıştım hamılelıkden önce oda işime yaradı baya